Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Kawasaki Z750R: Aναβαθμισμένο και καλύτερα στημένο!

Το Z750 είναι ένα από τα πλέον καλοπουλημένα μοντέλα της εταιρείας τόσο στην Ευρώπη όσο και στην χώρα μας. Οι άνθρωποι της Kawasaki θέλοντας να ενισχύσουν και να διατηρήσουν την παρουσία του Z στις αγορές, αποφάσισαν να επέμβουν σε σημεία κλειδιά και το έκαναν... Z750R

Το κλειδί στην επιτυχία αποτελούν τα 750 κ.εκ. που ξεφεύγουν από την καθιερωμένη κατηγορία των 600αριών και χαρίζουν περισσότερη ροπή, άρα μεγαλύτερη απόλαυση και ευκολία χρήσης.

Καταρχήν το νέο Z750R θα διαθέτει ολοκαίνουριο ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41χλστ με ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Το νέο πιρούνι έκανε δυνατή και την τοποθέτηση τετραπίστονων ακτινικών δαγκάνων, οι οποίες θα συνεργάζονται με δισκόφρενα τύπου “μαργαρίτα”.

Η συνολική αναβάθμιση των φρένων έρχεται με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης και την ακτινικής τοποθέτησης τρόμπα και γίνεται άμεσα αισθητή. Πολύ καλύτερη αίσθηση και αποτελεσματικότητα σε σύγκριση με αυτά του απλού Z.


Οι βελτιώσεις συνεχίζονται και στην πίσω ανάρτηση με το νέο αμορτισέρ. Μία πολύ σημαντική αλλαγή είναι και η τοποθέτηση ενός αλουμινένιου, ιδιαίτερα όμορφου, ψαλιδιού που αντικατέστησε το παλιό ατσάλινο (σημείο που ενοχλούσε αρκετούς ιδιοκτήτες Z). Στην αναβάθμιση του αισθητικού τομέα προσβλέπουν και οι νέες χρωματικές επιλογές. Τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, όσον αφορά τον κινητήρα και το πλαίσιο παραμένουν ως είχαν.

Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ προέρχεται αυτούσιο από το Z1000 και προσφέρει ρύθμιση στην απόσβεση επαναφοράς, όπως και προφόρτιση ελατηρίων. Εκπληκτικές και οι πλάκες του τιμονιού, με την κάτω να «δένει» με τρεις βίδες. Κάτι ανάλογο σε ποιότητα συναντούμε και στο νέο αμορτισέρ piggyback, το οποίο είναι ρυθμισμένο ώστε να συμβαδίζει με το πιρούνι.

Μαζί με το πιρούνι όμως έρχονται και τα νέα φρένα, με τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής στήριξης της Nissin (υπάρχει και έκδοση με ABS) και σωληνάκια υψηλής πίεσης. Tο γνωστό ατσάλινο τετραγωνικής διατομής πήρε δρόμο και στην θέση του τοποθετήθηκε ένα πανέμορφο αλουμινένιο, το οποίο εκτός από ελαφρύτερο αναβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση του Z.

Ελαφριές αλλαγές στην σχεδίαση έχει και η μπροστινή μάσκα με το μπικίνι φαίρινγκ σε μαύρο χρώμα, τα φλας, το μπροστινό φτερό καθώς και ο πίνακας οργάνων σε μαύρο χρώμα.

H δυνατότητα επιλογής του Z750R σε μαύρο ματ χρώμα είναι αρκετά ελκυστική, αν και αδικείται από τις φωτογραφίες. Η θέση οδήγησης γνώριμη, αρκετά φυσική. Βολεύεσαι αμέσως και έχεις τον πλήρη έλεγχο στους χειρισμούς. Στην εθνική οδό σε στιγμιαίες εξάρσεις λόγω αέρα και όταν το κοντέρ περάσει με ευκολία τα 200 χιλιόμετρα, απολαμβάνεις μία σταθερότητα πρωτόγνωρη για Z750. Οι νέες αναρτήσεις έχουν κάνει φοβερή δουλειά στην ποιότητα κύλισης και κρατούν ακλόνητη την μοτοσικλέτα ό, τι και να κάνεις. Σφιχτές αποσβέσεις όσο πρέπει, απορροφούν χωρίς προβλήματα τις κακοτεχνίες ενώ παράλληλα σου δίνουν την απαραίτητη εμπιστοσύνη να πλαγιάσεις με ακρίβεια στις στροφές. Ο κινητήρας, απόλυτα γραμμικός, διαθέτει την απαιτούμενη δύναμη ώστε να κινηθείς γρήγορα, αν και κάποια βελτίωση στο συγκεκριμένο μοντέλο για λίγη ροπή χαμηλά θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Πηγή: skai.gr



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου