Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Σέξι και αποκαλυπτική Κατερίνα Στικούδη


Τι κάνεις αυτό τον καιρό; Πού τρέχεις;
Είμαι σε μια περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο. Χαίρομαι πολύ που ταξιδεύω, είναι μια περίοδος πολύ δημιουργική για εμένα.

Είσαι συνεχώς με μια βαλίτσα στο χέρι. Την προσωπική σου ζωή την έχεις αφήσει πίσω;
Όχι, απλά αυτή είναι η δουλειά μου. Υπάρχει χρόνος για όλα, αν θέλουμε. Είναι στο χέρι μας να δουλεύουμε, να ζούμε, να βλέπουμε τους φίλους μας. Είναι δικαιολογία να λες σε κάποιον «δεν πρόλαβα να τηλεφωνήσω», για παράδειγμα.


 Είσαι πάντα τόσο τυπική; Ακολουθείς κατά γράμμα το πρόγραμμά σου ή ξεφεύγεις πού και πού;
Όχι, είμαι του προγράμματος. Μου αρέσει να έχω τάξη στη ζωή μου. Με εκνευρίζει όταν κάποιος αργεί στα ραντεβού του. Από τη μεριά μου, προσπαθώ να είμαι κι εγώ όσο πιο συνεπής γίνεται. Έχω πρόβλημα με την ώρα! Προσπαθώ να μην αργώ ποτέ και έχω την απαίτηση να μην αργούν και οι άλλοι.

Τι σε αγχώνει;
Η σκέψη μήπως πάθουν κάτι οι δικοί μου. Αυτό μόνο. Μήπως δεν είναι καλά. Ο φόβος της απώλειας… Όποτε το σκέφτομαι αυτό, αγχώνομαι πολύ.

Αφιερώνεις όσο χρόνο θα ήθελες στους δικούς σου ανθρώπους;
Όχι. Η αλήθεια είναι πως τρέχω τόσο πολύ. Όσο χρόνο και να τους αφιέρωνα, πάντως, πάντα θα ήθελα λίγο ακόμη. Και υπάρχει κι ένα παράπονο στα μάτια τους…

Τέτοιο παράπονο έχει και ο καλός σου;
Όχι, γιατί προσπαθώ να βλέπω όσο πιο πολύ γίνεται τα αγαπημένα μου πρόσωπα, τους φίλους μου. Κοίτα, είχα μια πολύ έντονη χρονιά. Είχα το Mega Star, το Just the 2 of Us, τα Mad Awards… Τώρα προσπαθώ να κάνω κι άλλα πράγματα, πιο προσωπικά.

  
Πριν δηλαδή ήσουν αυτό που λέμε «δουλειά και μόνο δουλειά»;
Μπα! Αν δεν μιλήσω με την κολλητή μου για δυο τρεις μέρες, δεν υπάρχει περίπτωση, θα τρελαθώ. Θα την ψάξω, θα της τηλεφωνώ κάθε τρεις και λίγο.

Με εκπλήσσει που έχεις κολλητή…
Πολλές, όχι μόνο μία.

Α, μάλιστα. Συνήθως οι γυναίκες έχουν κάποια θέματα με τις άλλες γυναίκες, ιδίως τις όμορφες.
Δεν νομίζω. Εγώ, ας πούμε, βλέπω πολλά κορίτσια στα live μου. Νομίζω πως έχει να κάνει με το τι εκπέμπει ο καθένας και όχι με αυτό που φαίνεται.

Δεν έχεις νιώσει, δηλαδή, να σε ζηλεύουν γυναίκες; Στη δουλειά σου, για παράδειγμα…
Αυτό είναι στη φύση του ανθρώπου. Η ζήλια δεν αφορά μόνο τις γυναίκες, είναι ένα συναίσθημα που έχουν και οι άντρες – και το δείχνουν. Και βέβαια έχει να κάνει με το πόσο ανασφαλής είναι ο καθένας. Νομίζω πως, επειδή είμαι πολύ επικοινωνιακή, ο άλλος αισθάνεται άνετα μαζί μου. Δεν σκέφτεται πως έχει απέναντί του μια εντυπωσιακή κοπέλα.

Τσαλακώνεσαι;
Φυσικά και τσαλακώνομαι.

Αυτή η καραμέλα για τη «σέξι Κατερίνα» σε ενοχλεί;
Όχι. Δεν με ενοχλεί καθόλου.

Συνήθως οι γυναίκες που είναι σέξι κάνουν τα πάντα για να φαίνονται έξυπνες.
Όχι, εγώ ούτε κρύβομαι, ούτε προσπαθώ να προσποιηθώ κάτι άλλο, ούτε να αποδείξω κάτι. Είμαι ο εαυτός μου και κάνω αυτό που μου αρέσει.

Μοντέλο, παρουσιάστρια, τραγουδίστρια. Τραγουδίστρια δηλώνεις, ε;
Μα φυσικά και το δηλώνω. Είσαι καλά; Για μένα το τραγούδι ήταν μια εμμονή που τώρα έχει γίνει εθισμός. Συγκεντρώνομαι σ’ αυτό με όλη μου την ψυχή και όχι για να γεμίζω τον ελεύθερο χρόνο μου. Και χαίρομαι που έχω τη στήριξη της Universal Music – για μένα είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Έκανες και άλμπουμ.
Ναι. Και περιλαμβάνει το ντουέτο που κάναμε με τον Mohombi στα Mad Awards, μια συνεργασία που άρεσε πολύ! Ωστόσο, σχεδόν σε όλα τα τραγούδια του δίσκου είναι έντονο το στοιχείο της rap, κάτι που δεν συνηθίζουμε να ακούμε από γυναίκες. Όμως μου αρέσουν οι προκλήσεις.

Και τα σχόλια όσων λένε πως δεν είσαι τραγουδίστρια;
Αδιαφορώ για τα πικρόχολα σχόλια που κάνει το κάθε νούμερο που θέλει να είναι «νούμερο 1»! Με εκφράζουν απόλυτα οι στίχοι των τραγουδιών μου και ιδιαίτερα «Το σενάριο», που θα είναι το επόμενο single: «Ένα σενάριο είναι η ζωή, όποιος το παίξει καλύτερα κερδίζει».

Στην Αμερική υπάρχουν καλλιτέχνες που υπηρετούν πολλά είδη του entertainment.
Eντάξει, στην Αμερική είναι αποδεκτό αυτό. Όσο περισσότερα κάνεις, τόσο πιο πολύ σ’ αγαπάνε. Έγω χαίρομαι που μπορώ να υπηρετήσω πολλά είδη, όμως επικεντρώνομαι σε ό,τι κάνω. Τώρα έχω κάνει αυτό το δίσκο, το Η Μουσική Μου, και πηγαίνει πολύ καλά. Δεν μπορούμε να αρέσουμε, βέβαια, και σε όλους. Οι κριτικοί γράφουν αυτά που πιστεύουν και καλά κάνουν, όμως στο τέλος ο κόσμος αποφασίζει.

Tα «όχι» σου είναι πιο πολλά από τα «ναι» σου;
Ναι. 

Ισχύει ότι με τα «όχι» χτίζονται καριέρες;
 Δεν μπορώ να σου το πω ακόμη αυτό. Τουλάχιστον όχι με σιγουριά. Άσε να περάσει καιρός… Τώρα, σαν χώρα, βιώνουμε μια δύσκολη κατάσταση. Και οι καλλιτέχνες δεν διαφέρουμε από τους ανθρώπους που κάνουν άλλες δουλειές. Αισιοδοξώ πως το 2012 θα είναι καλύτερη χρονιά.






Με τις φίλες σου φαντάζομαι ότι συζητάτε τα «γκομενικά» σας…
Ποιες κοπέλες δεν τα συζητάνε αυτά;

Υπάρχει αυτός ο προβληματισμός για την «ύπαρξη των αντρών»; Και πού βρίσκονται;
(γέλια) Πραγματικά, αν ήμουν άντρας, θα είχα μεγάλα αρχ…ια. Θα ήμουν πολύ δυναμικός! Πολλές φορές οι άντρες χάνουν το ρόλο τους!

Γιατί το χάνουν;
Δεν ξέρω. Είμαι υπέρ του να είναι οι γυναίκες οικονομικά ανεξάρτητες και δυναμικές!

Πώς όμως δεν τον κάνεις να νιώθει ευνουχισμένος;
Εκεί είναι η μαγκιά του. Να είναι εκείνος η κολόνα του σπιτιού.

Και πώς φαίνεται ότι ένας άντρας είναι δυναμικός; Πώς μπορείς να το καταλάβεις;
Από την πρώτη κουβέντα, την πρώτη ατάκα. Να μην είναι εκείνο το καμάκι των ’80s, ένα σφηνάκι και το τηλέφωνο. Θέλει ευρηματικότητα.

Σε έχουν κερατώσει ποτέ;
Δεν το έχω καταλάβει… Κι αν έχει γίνει ποτέ, καλύτερα που δεν το ξέρω.

Εσύ έχεις μπει στον πειρασμό;
Όχι. Κι έχω κάνει πολύ λίγες σχέσεις.

Ποια η ευχή σου για τη νέα χρονιά;
Ο κόσμος να αγαπάει όσο μπορεί. Και να μη σκέφτεται το αντάλλαγμα… Εντάξει, υπάρχει το «δούναι και λαβείν», αλλά μερικές φορές αυτό που μετράει πιο πολύ είναι το δικό σου συναίσθημα.

Είσαι ερωτευμένη;
Έλα, μωρέ, τώρα. Δεν θέλω να απαντήσω!

Πηγή: pkool.gr



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου