Η Rocksteady, το 2009, μας προσέφερε το Batman: Arkham Asylum,
το οποίο αποτέλεσε τη μεγαλύτερη ίσως έκπληξη των τελευταίων χρόνων. Το
Arkham Asylum ξεπέρασε εύκολα τις προσδοκίες κοινού και κριτικών και
ανάδειξε την, άσημη τότε, Rocksteady σε ένα από τα σημαντικότερα και πιο
ταλαντούχα studios της βιομηχανίας. Δύο χρόνια μετά, το Batman: Arkham
City αποτελεί μία από τις σημαντικότερες κυκλοφορίες της χρονιάς και ένα
μεγάλο στοίχημα για τη Rocksteady, η οποία -χωρίς τα πλεονεκτήματα του
αιφνιδιασμού και της φρεσκάδας του Asylum- καλείται να ξεπεράσει τις
προσδοκίες που η ίδια δημιούργησε. Το Arkham Asylum δεν ήταν
αψεγάδιαστο, αλλά η Rocksteady έδινε υποσχέσεις για ακόμα μεγαλύτερες
επιτυχίες, και τώρα, μόλις στο τρίτο της παιχνίδι, πετυχαίνει πράγματα
που πολύ μεγαλύτερα studios πιθανόν να μην πετύχουν ποτέ.Πλήθος εχθρών... συγκεντρωμένη πλοκή
Τα γεγονότα του Batman: Arkham City
εξελίσσονται 18 μήνες μετά το τέλος του Arkham Asylum. Ο νέος δήμαρχος
της πόλης έχει απομονώσει μία περιοχή του Gotham, όπου έχουν περιοριστεί
όλα τα κακοποιά στοιχεία. Εκεί θα συναντήσουμε τους Joker, Penguin,
Hugo Strange, Mr. Freeze, Ra's al Ghul, Poison Ivy, Two-Face, Riddler,
Bane, Zsasz και αρκετούς ακόμα. Ωστόσο, λίγοι από αυτούς εμπλέκονται
στην κεντρική ιστορία, αλλά αυτό θα αφήσουμε να το ανακαλύψετε μόνοι
σας.
Η αφήγηση στο νέο Batman είναι δεν είναι
τόσο "σφιχτοδεμένη" όσο του Arkham Asylum, αλλά συνολικά η ιστορία
εμφανίζεται σαφώς βελτιωμένη και ξεπερνάει με ευκολία τα περισσότερα
action-adventure παιχνίδια. Επίσης σημαντικό γεγονός, είναι ότι το
σενάριο δεν αναλώνεται σε μία μάχη με τον Batman ενάντια σε όλους τους
κακούς ενωμένους, αλλά κάθε "super villain" έχει τα δικά του σχέδια, τα
οποία ενίοτε τον φέρνουν αντιμέτωπο με τα υπόλοιπα εγκληματικά μυαλά της
πόλης.
Μία πόλη γεμάτη εύθραυστες ισορροπίες
Η Arkham City γίνεται φυσικό περιβάλλον
τόσο για τον Batman όσο και για τους αντιπάλους του και η ατμόσφαιρα
είναι από τα καλύτερα στοιχεία του παιχνιδιού. Ωστόσο, η αλήθεια είναι
ότι δεν φτάνει το επίπεδο του Arkham Asylum. Δεν υπάρχουν πια
ηχογραφημένες κασέτες με διαλόγους των εχθρών με τους ψυχιάτρους, και
δεν υπάρχει ο Scarecrow, ο οποίος προσέφερε στιγμές που το Arkham City
δεν μπορεί να αντικαταστήσει.
Παραδοσιακό gameplay και μία πόλη μόνο για εμάς
Το Arkham City μπορεί να περιγράφεται ως
"open world" παιχνίδι", αλλά αυτός ο όρος δεν μπορεί να εξηγήσει από
μόνος του το σχεδιασμό του νέου επεισοδίου της σειράς. Έχουμε μεν τη
δυνατότητα να περιπλανηθούμε ελεύθερα στον κόσμο του παιχνιδιού, αλλά τα
σημαντικότερα γεγονότα διαδραματίζονται μέσα σε κτίρια, όπου ο τίτλος
παίρνει ουσιαστικά τη μορφή που είχε το Arkham Asylum. Αυτό σημαίνει ότι
εξερευνούμε το εσωτερικό των κτιρίων, λύνοντας απλούς γρίφους για να
συνεχίσουμε, και αντιμετωπίζουμε τους εχθρούς.
Πηγή: gameover.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου